خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اللهم عجّل لولیک الفرج

a1

دانلود فیلم ایرانی غلام

دانلود فیلم ایرانی غلام با کیفیت عالی

| دانلود فیلم غلام با لینک مستقیم |

فیلم ایرانی غلام

دانلود رایگان فیلم ایرانی غلام با حجم کم و کیفیت عالی

 

نام فیلم : غلام

منتشر کننده : نیو وان موزیک

موضوع : اجتماعی

تهیه‌ کننده : زادوک ناوا

 کارگردان : میترا تبریزیان

سال ساخت: 1394 | سال پخش: 95

نویسنده : میترا تبریزیان ، سیروس مسعودی

 

بازیگران فیلم : شهاب حسینی ، ناصر معمار ضیا (بازیگر فیلم‌ «مونیخ» و فیلم «قلمرو بهشت» ساخته «ریدلی اسکات»)، بهروز بهنژاد ، آرمین کریما ، لی لانگز ، فلیکس آیور و متا کولینز.

 

خلاصه داستان فیلم غلام : داستان فیلم «غلام» در لندن در سال 2011 میلادی روی می‌دهد و درباره یک راننده تاکسی ایرانی به نام غلام (شهاب حسینی)، است که شب‌ها کار می‌کند و هیچ علاقه‌ای به صحبت درباره گذشته‌اش ندارد. «غلام» با آنکه دو شغل دارد ولی نشان داده می‌شود که علاقه‌ای به پول و مادیات ندارد. او با آنکه رابطه خوبی با دایی‌اش ندارد ولی هر روز برای خوردن چیزی به کافه او می‌رود. مادر غلام در تلاش است که او را به خانه (ایران) بازگرداند ولی او هیچ تصمیمی برای برگشتن ندارد. بیننده در طول فیلم متوجه می‌شود که «غلام» قهرمان یک جنگ است ولی مشخص نیست چه جنگی؟، سربازی که ناگهان در بحبوبه جنگ بدون آنکه ردی از خود به جا بگذارد ناپدید می‌شود. «غلام» در کل مردی است بدون هیچ گذشته‌ای، هیچ آینده‌ای و بدون اعتقاد به هیچ چیز خاصی و آنچه که تا حدودی مشخص است این است که او با عده غریبه خطرناکی درگیر است، افرادی که از گذشته او می‌آیند و حال و آینده او را به شدت تهدید می‌کنند

 

 

اخبار این اثر : مراحل تهیه فیلم درام ایرانی-بریتانیایی «غلام» با نقش‌آفرینی شهاب حسینی، بازیگر نقش اول فیلم‌های اصغر فرهادی از جمله «جدایی» به پایان رسید.میترا تبریزیان، عکاس و هنرمند ایرانی که در لندن کار می‌کند نخستین تجربه کارگردانی‌اش را با این درام پشت سر گذاشت که بیشترش به زبان فارسی است و داستانش درباره یک راننده تاکسی مرموز است که گذشته‌اش او رها نمی‌کند. این فیلم دو بازیگر محبوب و مشهور ایرانی قبل و بعد از انقلاب یعنی بهروز به‌نژاد و شهاب حسینی را کنار هم می‌آورد.حسینی برای نقش‌آفرینی در فیلم «جدایی» فرهادی موفق به کسب جایزه خرس نقره‌ای سال ۲۰۱۱ شد و در فیلم درام بعدی این کارگردان یعنی «فروشنده» که در حال حاضر در دست ساخت است هم نقش‌آفرینی می‌کند. حسینی همچنین یکی از نقش‌های اصلی فیلم «درباره الی» سال ۲۰۰۹ فرهادی را هم بر عهده داشت.«غلام» که در میان نخستین فیلم‌های مشترک بریتانیا و ایران است که به پراکندگی ایرانیان در بریتانیا می‌پردازد، علاقه خریداران و فستیوال‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. الهام‌بخش ساخت این فیلم بودجه پایین که سرمایه‌اش هم از بخش خصوصی تامین شده، شخصیتی حقیقی بود که تبریزیان به عنوان بخشی از پروژه عکاسی سال ۲۰۰۶ «مرز» از او عکس‌برداری کرد. این پروژه برنده جایزه رُز آکادمی سلطنتی بریتانیا شد و در سال ۲۰۰۸ هم در گالری «تِیت بریتانیا» به نمایش درآمد.تبریزیان با همراهی سیروس مسعودی که نخستین تجره فیلمنامه نویسی‌‌اش را پشت سر گذاشت، مسئولیت نویسندگی این فیلم را بر عهده داشت. از دیگر دست‌اندرکاران فیلم می‌توان از استفان کولون، طراح تولیدی فیلم‌های «نمایش» و «برادر من شیطان» نام برد. زادوک ناوا هم تهیه‌کننده فیلم است.

 

بزودی




اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
All rights reserved © New1Music.Com | 2015-2020
حمایت شده توسط پارس پک