خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اللهم عجّل لولیک الفرج

a1

دانلود فیلم ایرانی پات با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی پات با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی پات با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی پات با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم ایرانی پات با حجم کم و کیفیت عالی از نیو وان موزیک

نام فیلم : پات | کارگردان : امیر توده روستا | ژانر (موضوع) : اجتماعی

حجم فایل : … | مدت زمان : … دقیقه | محصول : ایران 1394

منتشر کننده : هکس دانلود | کیفیت : عالی,خوب | فرمت : MKV , MP4

 

بازیگران فیلم : ساعد سهیلی ، مصطفی ساسانی ، سونیا سنجری ، نگار حسن زاده ، جمشید نوری ، ماندانا نصرتی، فهیمه دباغی، بابک حمیدی فرد ، بهزاد اشکان ، مریم موقر، صادق زمانی و…

 

خلاصه داستان : یک سگ، یک شهر بزرگ، سه زن و چند روز …

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سایر عوامل این فیلم : [نویسنده، تهیه کننده، کارگردان: امیر توده روستا] ، [مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی] ، [تدوین: میثم صمدی] ، [صداگذاری و میکس: پیمان واحدی، مرتضی احرابی] ، [طراح چهره‎پردازی: احسان روناسی] ، [صدابردار: رضا بیگی] ، [مدیر تولید: جواد اصغری] ، [دستیار کارگردان و برنامه ریز: سینا سهیلی]

اخبار این اثر : امیر توده روستا درباره ساخت اولین فیلم سینمایی اش به نام «پات» گفت: “از سال ۸۵ به صورت جدی تصمیم به ساخت فیلم بلند داشتم و روی چند فیلمنامه کار کردم، اما به دلایل مختلف از جمله شرایط فرهنگی سالهای اخیر هیچکدام به سرانجام نمی‌رسید. در نهایت چند سال پیش موفق به اخذ پروانه ساخت یک فیلم سینمایی شدم اما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هیچگونه حمایتی از توید فیلم نکرد. سرانجام با نگارش فیلمنامه‌ای جدید که از سالها قبل در ذهنم داشتم، تصمیم گرفتم با هزینه شخصی اولین فیلمم «پات» را بسازم.” فیلم «پات»، سال 92 در سکوت خبری ساخته شده است.

امیر توده روستا درباره ایده فیلمنامه «پات» گفت: “همه‌ ما شاهد این هستیم که وقتی کسی کار ناشایستی انجام می‌دهد، او را با القابی خطاب قرار می‌دهیم که از واژه‌ سگ نیز در آن‌ها استفاده می‌شود. از سوی دیگر قصه سگ ولگرد صادق هدایت نیز بی‌تاثیر نبوده است، اگرچه این فیلم اقتباس مستقیمی از آن داستان نیست.”

ساعد سهیلی درباره فیلم «پات» گفت: “زمانی که این فیلم را می‌ساختیم من تازه بازیگر شده بودم و اگر این فیلم به گینس می‌رفت عنوان کم‌هزینه‌ترین فیلم را به دست می‌آورد. بیشترین هزینه فیلم فکر کنم مربوط به ماشینی بود که برای ایاب و ذهاب سگ به صحنه می‌آمد!”

به زودی




اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
All rights reserved © New1Music.Com | 2015-2020
حمایت شده توسط پارس پک