خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اللهم عجّل لولیک الفرج

a1

دانلود فیلم ایرانی آنها

دانلود فیلم ایرانی آنها با کیفیت عالی

| دانلود فیلم آنها با لینک مستقیم |

دانلود فیلم ایرانی آنها با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم سینمایی آنها با حجم کم و کیفیت عالی از نیو وان موزیک

نام فیلم : آنها | کارگردان : احسان سلطانیان | وضعیت : اجتماعی

منتشر کننده : نیو وان موزیک | کیفیت : عالی,خوب | فرمت : MKV , MP4

حجم فایل : … مگابایت | مدت زمان : … دقیقه | محصول : ایران 1395

 

بازیگران فیلم : شبنم مقدمی ، سمیرا حسن پور ، هدی زین العابدین ، سعید داخ ، مائ طهماسبی ، حسن فرضی پور ، امیرحسین آرمان ، سیامک اطلسی ، افسانه ناصری ، جلال فاطمی و…

 

خلاصه داستان : این فیلم با داستانی کاملا زنانه یک درام اجتماعی است که با نگاهی متفاوت محدودیها و مشکلات زنان ایرانی را روایت می کند و موسیقی ناصر چشم آذر این روایت را تکمیل می کند …

 

درباره ی فیلم : فیلم سینمایی آنها به کارگردانی احسان سلطانیان که چندی پیش فرم درخواست حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود، به مرحله تدوین رسید.

فروزان جنیران مجری طرح فیلم سینمایی «آنها» با اعلام این خبر درباره تدوین این فیلم سینمایی گفت: قرار بر این بود که مستانه مهاجر تدوین این فیلم سینمایی را به عهده بگیرد اما به دلیل مشغولیت کاری مستانه مهاجر، کاوه ایمانی تدوین این فیلم سینمایی را به عهده گرفته است و برای ساخت موسیقی نیز در حال مذاکره با برخی از آهنگسازان هستیم.

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره انسان‌هایی است که در موقعیت خاص قرار می‌گیرند و این موقعیت خاص همیشه برای من جذاب بوده است. با احسان سلطانیان کارگردان فیلم «آنها» روی ایده سه شخصیت زن در موقعیت های متفاوت کار کردیم تا به فیلمنامه نهایی رسیدیم.

مجری طرح فیلم سینمایی «آنها» متذکر شد: در ابتدا به قصد ساخت یک فیلم کوتاه کار را شروع کردیم ولی با توجه به جذابیت قصه و توانایی کارگردان قرار شد یک فیلم بلند بسازیم و داریوش بابائیان نیز به عنوان تهیه کننده کنار فیلم آمد. فیلم «آنها» فرم درخواست دز جشنواره فیلم فجر را پُر کرده‌ است.

وی در پایان گفت: شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور و هدی زین العابدین شخصیت های سه زن و محوری این فیلم را بازی می کنند و جلال فاطمی، سعید داخ، مائده طهماسبی، امیرحسین آرمان، حسن فرضی پور، نیوشا مامنی، افسانه ناصری، سعید رودبارکی، مرتضی خانجانی، اسماعیل زنگل گیاه، نرگس صابری و سیامک اطلسی از دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی اللهیاری، مدیر تولید: رحمت عبداله زاده، تدوین: کاوه ایمانی، صدابردار: علی عدالت دوست، عکاس: امین رنجبر صداگذاری: محمود موسوی نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید همتی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، منشی صحنه: مژگان قاضی زاده، مدیر تدارکات: شاهین رادفر. مجری طرح و جانشین تهیه کننده: فروزان جنیران. سرمایه گذاران: دکتر ناصر پور ابراهیم، فروزان جنیران.

اخبار این فیلم :

هم اکنون فیلم سینمایی آنها توسط مستانه مهاجر در حال تدوین است و بعد از پایان تدوین ساخت موشیقی فیلم آغاز می‌شود.

تهیه کننده این فیلم فروزان جنیران وکارگردان این فیلم احسان سلطانیان است که این روزها مشغول نگارش دومین فیلمنامه ی سینمایی خود به نام “پس از پایان” است. پیش بینی می شود نسخه ی کامل فیلم آنها تا اواسط بهار آماده شود.

به زودی




اشتراک گذاری مطلب

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. یکی از بهترین سریال های ایرانی ک دیدم

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
All rights reserved © New1Music.Com | 2015-2020
حمایت شده توسط پارس پک