خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اللهم عجّل لولیک الفرج

a1

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با لینک مستقیم

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با لینک مستقیم و کیفیت 1080p

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی بمب همراه با نسخه کم حجم

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

نام فیلم : بمب ، یک عاشقانه | کارگردان : پیمان معادی | موضوع : اجتماعی

منتشر کننده : نیو وان موزیک | کیفیت : عالی | حجم: متغیر! (بسته به کیفیت)

مدت زمان : 95 دقیقه | تاریخ انتشار : 1397 | محصول کشور : ایران

بازیگران:لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور، رامین پورایمان، بهادر مالکی‌، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، باران معادی، محمود کلاری، سیامک ادیب، نوید نوری، نوید ذبیحی، شایان دیلمقانی، صدرا علی‌محمدی و فرزاد رمضانی

خلاصه داستان: 

در بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد. عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ را در رو‌زهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیرجنگ بودند از بین می‌برد. اغلب عشق به سختی درک می‌‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک. “بمب؛ یک داستان عاشقانه” نشان می‌دهد که عشق و امید چطورحتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می‌کنند. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند. این فیلم روایت انسان‌هایی است که در استبداد زمان و مکان به دام افتاده‌اند اما گویی که آرزوهای برباد رفته‌ی آن‌ها هم‌چنان گریبان‌گیر ما است. گویی با تمام آن آرزوها از دوردست‌ها آمده‌اند و به انتظار هستند که داستانشان روایت شود، یا شاید کسی دوباره آن‌ را زندگی کند: داستانی از عشقی انسانی و ساده.

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

بمب یک عاشقانه! یک ملودرام اجتماعی است و و داستان آن در دهه 60 می گذرد. ماجراهای موشک باران تهران و اتفاقاتی که در پی آن برای مردم می‌ افتد می‌ پردازد.

لینک های دانلود فیلم

 

عکس های فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه

 فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه

عوامل ساخت فیلم

نویسنده و کارگردان: پیمان معادی/ مدیر فیلم‌برداری: محمود کلاری / تدوین: بهرام دهقانی / صدابردار: ایرج شهزادی / طراحی و ترکیب صدا: ایرج شهزادی / موسیقی: النی کاریندرو / طراح صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی / طراح لباس: سارا خالدی‌زاده / طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی / برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی افشین‌راد / منشی صحنه: ندا قائدی / عکاس: حبیب مجیدی / جلوه‌های ویژه بصری: محمد لطفعلی / جلوه‌های ویژه میدانی: عباس شوقی / مدیر تولید: وحید مشاری / مجری طرح: مهدی معزی / تهیه‌کنندگان: احسان رسول‌اف و پیمان معادی/ تبلیغات: لوتوس پلاس

پخش:

نیکان فیلم

تاریخ اکران:

۹۷/۰۹/۱۴

بد نیست بدانید!

بمب یک عاشقانه ، دومین فیلم سینمایی پیمان معادی است که در اردیبهشت ماه در شرق تهران کلید خورد …

معادی قصد دارد تازه ترین ساخته خود را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کند.

داستان این فیلم با حال و هوای موشک باران تهران در سال ١٣۶۶ روایت می شود و فیلمنامه آن هم چون اثر قبلی این کارگردان توسط خود معادی نوشته شده است.

معادی در این فیلم علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر این فیلم هم جلوی دوربین محمود کلاری که مدیریت فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته، رفته است.

تیزر فیلم بمب یک عاشقانه




اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
All rights reserved © New1Music.Com | 2015-2020
حمایت شده توسط پارس پک